sobota, 19 marca 2016

Przepraszam, ale takich ludzi będę usuwać z klubu.


Nie mam czasu na posty, ale postaram się pisać co 2 dni jakiś fajny post C;
Jeśli nie będę miała o czym pisać ... będę wpisywać jakie miałam miejsca na mistrzostwach. C;

Wednesday Pengiuns jakoś sobie radzi ...

Dzisiaj dowiedziałam się, że ktoś z mojego klubu obrażał klub Golden Rush. Nie dobrze ... :\
Jeśli dowiem się kto to był od razu wyrzucam z klubu. Nie chcę być z Golden Rush w złych stosunkach, więc jeśli ktoś z GR poczuł się wtedy obrażony to SERDECZNIE PRZEPRASZAM.
Kiedy dowiedziałam się o tym obrażaniu od razu zaczęłam się zastanawiać kto to mógł być ...
Bynajmniej podejrzewam już jedną osobę, ale nie jestem pewna czy to ona. No cóż dużo to wyjaśnia, bo skoro ta osoba była bardzo związana z WP i jakoś ją widziałam bez klubu (czyli opuściła) to podejrzewam, że to ta osoba. C; Przecież z byle powodu nie opuszcza się klubu, a bynajmniej nie powinno się opuszczam go jeśli jest się z nim związanym.

SERDECZNIE PRZEPRASZAM CZŁONKÓW GR I WŁAŚCICIELKĘ ZA TO NIEPOROZUMIENIE. NIC O TYM NIE WIDZIAŁAM, WIECZOREM SIĘ DOWIEDZIAŁAM :\

A to jak się dowiedziałam o tym pozostaje tajemnicą :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz