wtorek, 9 lutego 2016

Przepraszam ...

Od kilku dni nie pisałam ...
Mam szkołę i wiecie jak to jest ...
Ja mam ferie od 15 lutego, więc w ferie w każdy dzień postaram się dodać choć jeden pościk. ;)
Na razie posty będą pojawiać się 2-4 razy na tydzień.
Ogólnie chodzę teraz do 6 klasy podstawówki i mam ten ******* sprawdzian. >.<
Dlatego nie mam czasu ...
Więc w trakcie szkoły nie będzie postów co dzień, lecz co kilka dni.
                      
                                    --------------------------------------------------------------

Wiecie co w AKTU?
Ja się spodziewam co będzie ... :3
Oczywiście AKTU z Walentynkami !!!!!!!
Tak się cieszę ...
A wy?
                                                              Ściskam:
                                                                 Lina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz